慳家篇(iv) - TopCashback賺上賺 - 賺左的Cashback如何賺更多?

究竟賺左的Cashback如何套現?甚至乎賺更多?

1) 先去”Payout”,會見到你有幾多Payable amount,我現時就有£70.39


拉落D會見到有3payout method,方法BC係過錢去銀行或PayPal直接套現,你有幾多就攞幾多。

方法A係將Cashback過落去”Reward Wallet”,之後有更平的價錢買e-Gift Cards


2) 我會用方法ACashback過落去”Reward Wallet”,因為可以慳少少買餸錢。

我有£70.39Booking.comCashback唔可以過落去”Reward Wallet”,咁就只有£67.80;睇啱個amount就按”Transfer”


提多次你過左落去”Reward Wallet”就無得回頭,按”Ok, transfer”

  

成功過左£67.80去”Reward Wallet”


 

3) 可以買唔同的e-giftcard,以TESCO為例就有5% Bonus


 你可能會問,咁用我之前同大家分享係” TopGiftCards”
法買的話,相差幾多%呢?

答案係5%,因為”TopGiftCards” 有其他某些超市但根本無TESCO,我去TESCO係俾現金(debit card)

依家用Cashback透過”Reward Wallet”再買giftcard,就會賺左5%

 

延伸閱讀:

慳家篇(i) - 超市及入油回贈!“用TopCashback 買超市digital gift card 教學

 

4) £67.80就可以買到£71.19賺左£3.39


如果bank transfer £67.80就只有£67.80,但依家就有£71.19

***留意依過係Plus member的優惠,Plus member一年會費係£5 Cashback,仲會有其他優惠。就算唔做Plus member,我印象中都會有Bonus,只不過無5%咁多。

 

£71.19 -->Security Question答案 --> ”Confirm Payout”


 大功告成,等emaile-giftcard,快則兩三個鐘,慢則兩三日。


延伸閱讀:

慳家篇(iii) - Morrison超市及入油回贈!

 

#TopCashback

#慳家篇

#慳家

#supermarket

#超市

Comments

Popular posts from this blog

銀行篇(I) - 三間不用UK address proof 可開的英國銀行戶口!人係香港或剛到埗都可開!應該點兌錢和匯錢?

銀行篇(II) - 離岸戶口 / 英國戶口 / 兌錢 / 匯錢 – 7條常見問題

我如何處理HK手提電話號碼?收香港SMS + 收香港電話 + 打番香港