租屋篇 (ii) – 係咪一定要用固網?其實wifi蛋(Mobile Hotspot)係咪仲好?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

離開香港前行動清單(excel)”及"英國租樓六部曲(excel)"

https://share.hsforms.com/13uMinK0rSw-g_IPIVmtUgw5b19t 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

(Update: 22 May 22)

新居入伙,水電可以唔搞住(上一手的水電公司係唔會cutcut),但上網唔搞就無得用。

睇過好幾位網友分享,發覺係英國用固網可能遇到以下問題:

I) 英國唔係所有地方/大廈都有光纖上網,就算係固網,速度未必會好快

II) 鋪線 - 你間屋本身有的線路未必係你想用的ISP網絡供應商,要用就要先得到Landlord同意俾你裝、之後聯絡ISP、然後仲要等人來鋪;

III) 還機 - 完約後還modem又要搞一輪。

 

當然我明白黎到英國,有時要放下香港思維,唔係乜到立刻有,但我的情況係:

1) 我的租約只是半年,但係唔同的格價網(例如TopCashback)睇過,簽固網(VirginSky)要簽成12甚至乎18個月,咁最後唔續租份固網約點算?

2) 即使係固網上網速好慢

我去Ofcom, https://checker.ofcom.org.uk/broadband-coverage, post code睇過Broadband Coverage,上網度係好慢。


所以小編決定買個Mobile Hotspot同埋sim card上網好過!

好處:

i) 沒有任何合約,逐個逐個月續;

ii)  每個月都可隨時轉plan,以VOXI為例,如果”100GB + Endless Social Media + Endless Video (£20)”都唔夠,咁咪買夠 “Endless Data(£35)”

iii) 不但可每月轉plan,甚至乎可每月轉台,今個月用下VOXI,下個月試下giffgaff,睇下你間屋咩台收得好D

 

/ Order simcard 前我都有去Ofcom睇一睇 Mobile Coverage

https://checker.ofcom.org.uk/mobile-coverage


 
簽約前諗一諗,先去Ofcom睇一睇!

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***我買左呢個Mobile Hotspot - https://amzn.to/3rcZf8P (一插即用)***

 Remark: “As an Amazon Associate I earn from qualifying purchases.”


 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

FAQ: 

Q: 如果將英國電話卡擺係Mobile Hotspot /Wi-Fi蛋度,係咪可以同時幾部device (電話、電腦)上網?有無限制?

A: 可以同時幾部device (電話、電腦)上網,但不要期望太高。

我用giffgaff 同VOXI都可用到係mobile hotspot;phone x3 + notebook x2, 5個device同時上網,其中4個device同時睇youtube都OK,不過係low resolution。另外,天氣唔好時係會差D。一般睇下網頁OK,但老實講,始終mobile hotspot唔係入屋寬頻,不要期望幾個device同時睇video會有高清。

 

Q Netgear係咪NMIC?

A: 我買依款Mobile Hotspot係因為Netgear係美國牌子,同埋搵資料搵左好耐後終於係ebay見到一幅相顯示係Made in Taiwan。但最終收貨後都係MIC,唔知係咪因為批次唔同。我搵左好耐,暫時搵唔到一個Mobile Hotspot肯定係Non-MIC。

 

Q張SIM card本身係電話卡,有"Endless Calls and Texts",咁其他人打俾我或SMS我,mobile hotspot收到嗎?

A:我主要用依張卡來上網,無俾過電話其他人;至於SMS,Netgear Mobile Hotspot + VOXI simcard係收到SMS,我會用VOXI個電話號碼登記某些accounts,當需要two factor authentication,Netgear Mobile Hotspot係會睇到SMS,包括one time pass code.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***按此 giffgaff 連結可享"£5 extra credit"*** 

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

延伸閱讀:

過到黎英國,電話sim咭除左3UKgiffgaff外,仲有咩選擇?

租屋篇 (i) - 你問我答

租屋篇 (iii) – 買咩吸塵機Vacuum Cleaner (Non-MIC)”好?

有無Non-MIC Printer?

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

離開香港前行動清單(excel)”及"英國租樓六部曲(excel)"

#UK

#wifi

#wifi

#mobile_hotspot

#internet

#broadband

#上網

#

#TopCashback

#giffgaff

#voxi

Comments

  1. 一個月45G用量,電話又用,電腦又用,又係睇下youtube,iphone的app有時又要update下,45G其實夠唔夠?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 45GB的plan係包左Endless Video (包括youtube),咁照計睇youtube係唔扣data,但唔知係咪我用VPN的關係,我發覺睇youtube睇得多的話,似乎都係照扣data,45GB好快用哂。

      如果我嗰個月唔係成日係屋企同埋唔係成日睇youtube的話,45GB係啱啱夠;
      否則的話,我買£35 無限plan唔洗煩。

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

銀行篇(I) - 三間不用UK address proof 可開的英國銀行戶口!人係香港或剛到埗都可開!應該點兌錢和匯錢?

銀行篇(II) - 離岸戶口 / 英國戶口 / 兌錢 / 匯錢 – 7條常見問題

我如何處理HK手提電話號碼?收香港SMS + 收香港電話 + 打番香港