當係英國搵度屋後,選民/NI/車牌/GP,應該做咩先好?

Updated: 17 Oct 23

如果移民分開三個準備階段的話,第一階段係準備離開香港,第二階段就係最重要係英國搵到間屋,因為無地址好多嘢都做唔到,連搵工都好難。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"離開香港前行動清單(excel)”"英國租樓六部曲(excel)"

https://share.hsforms.com/13uMinK0rSw-g_IPIVmtUgw5b19t

~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


咁搵到屋有左英國地址後,就進入第三個階段,我做左D咩呢?

 

按緩急輕重,順序如下:-

  1. 搞掂間屋先,即係(i)登記council tax 水電煤、(ii)買多張simcard同埋wifi用黎上網、(iii)買基本家具廚具

  2. 登記做選民,我地不要忘本,黎到英國,要珍惜手上的一票;

  3. 申請NI,因為雖然政府話就話無NI都可開工,但我個人經歷/感覺無NI係難D搵到工;

  4. 香港車牌換英國牌,返正香港車牌都可渣一年車,唔太急,有人話用英國牌買車保平D,我換左英國牌後同車保公司update,佢地只係refund £25俾我;

  5. 登記GP,我好少病痛,係香港都好少睇醫生,所以對於我黎講唔急。

  

最後,忙完一輪,最緊要嘆番costa咖啡。

~~~~~~~~~~~~~~~

慳家篇(ii) - Costa送你"六粒豆"

~~~~~~~~~~~~~~~

FAQ

Q:銀行戶口咁重要,乜唔係應該第一時間開戶先咩?

A:係第一或第二階段已經開左戶口啦!

~~~~~~~~~~~~~~~

銀行篇(I) - 三間不用UK address proof 可開的英國銀行戶口!人係香港或剛到埗都可開!

~~~~~~~~~~~~~~~

Q:仲有咩係要有地址先做到?

A:買車,因為V5C logbook同理買車保都要你住址。

~~~~~~~~~~~~~~~

其他相關文章:

慳家篇(i) - “用TopCashback 買超市digital gift card Step by Step教學

過到黎英國,電話sim咭除左3UKgiffgaff外,仲有咩選擇?

租屋篇 (ii) – 係咪一定要用固網?其實wifi蛋(Mobile Hotspot)係咪仲好?

租屋篇 (iii) – 買咩”吸塵機Vacuum Cleaner (Non-MIC)”好?

Comments

  1. Hi Ching, your information are pretty useful but the link cannot be opened :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I have just checked the links again and they're alright from my side. May you tell me which link cannot be opened?
      Thanks.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

銀行篇(I) - 三間不用UK address proof 可開的英國銀行戶口!人係香港或剛到埗都可開!應該點兌錢和匯錢?

銀行篇(II) - 離岸戶口 / 英國戶口 / 兌錢 / 匯錢 – 7條常見問題

我如何處理HK手提電話號碼?收香港SMS + 收香港電話 + 打番香港