保險篇 – 打算最近用LOTR入境的你(未有NHS之前),買咩保險好?點解我唔買香港的旅行保險?

(Update: 6 Apr 21)

我唔買香港的旅行保險,原因如下:-

  1. 旅行保險原則上係保你旅行,咁如果用LOTR返工有無得賠呢點有保留;
  2. 唔想俾香港的保險公司知道我去旅行
  3. 萬一touch wood有咩事要claim,就要寄文件正本回港 and/or 聽香港電話,咁就有D /

為左解決上述的問題,咁我就上網係咁search,最後揀左IMG,簡略如下:

保險公司名稱 (國家)

網址

保險名稱

特點

IMG Europe (英國)

https://www.imgeurope.co.uk/index.aspx

 

GlobeHopper Single-Trip Travel Medical Insurance

“Addresses the insurance needs of travellers who need temporary medical insurance while traveling for business or pleasure anywhere outside of their home country.”


(i) 似乎"traveling for business"都會保

(ii) 人已離開香港都買得

(iii) 可逐個逐個月續,唔洗好似買香的旅保咁一次過比半年錢

 

 注意:如果想逐個逐個月續,記得第一次及每次要買至少一個月。如果你第一次買兩或三個星期之後係續唔到

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

貨比三家:大家可自行search”International medical insurance” ”Digital Nomad Insurance” 等字眼,發掘一下有無其他的選擇,例如:

World Nomads https://www.worldnomads.com/row/travel-insurance

Safety Wing https://safetywing.com/

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***我揀IMG係因為如果有事要打比保險公司係打英國電話同寄番正本去英國地址claim錢。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

FAQ

Q:係咪一定要買保險?

A:入境申請LOTR時係需要提供保險証明,另外逗留期間係需要有full health insurance:-

至於係咪一定要旅保,還是本身有買開醫療意外都得?

官網無清晰講一定要買旅保,但我都會買。如果你平時有買開醫療意外,咁你去旅行時會唔會買旅保?我會。

Q:保費幾錢一個月

A:約十幾鎊至幾十鎊一個月,睇下你想保額多少同埋自墊費多少,年齡亦係一個因素。

香港的旅保一般都有"金銀銅"或"至尊/休閒"兩至三個級別,貴D咪賠多D囉。依個plan有幾十個價錢俾你選擇,自己入左D資料後就睇到係唔同的保額同埋自墊費下的保費係幾多。

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬ 

實用checklist分享 - ”離開香港前行動清單(excel)”及"英國租樓六部曲(excel)"

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

利申:

#唔係經紀

#無佣收

#非專業分析

#請自行factcheck及了解Terms&Conditions

#我自己買左

#如有更好請話比我知

Comments

Popular posts from this blog

銀行篇(I) - 三間不用UK address proof 可開的英國銀行戶口!人係香港或剛到埗都可開!應該點兌錢和匯錢?

銀行篇(II) - 離岸戶口 / 英國戶口 / 兌錢 / 匯錢 – 7條常見問題

我如何處理HK手提電話號碼?收香港SMS + 收香港電話 + 打番香港