起行到英國 – 開英國網上銀行戶口及申請Virtual Debit Card - Revolut

(Update: 9 Apr 21)

****Transferwise已改名做Wise ***

(A) 我為何選擇Revolut?

即時用得:開戶後,可以係網上即時申請(並批核)一張Virtual Debit Card,不用等收實體debit card,係開到實體銀行之前,有個Virtual Bank戶口頂住先。

 

PS:Monzo (英國網上銀行)係開戶後會寄張實體咭去你的英國地址,你收到咭後才可activate個戶口。如果你係走之前約兩個月(假設一個月收電話咭 + 一個月收Monzo)就申請的話,咁Monzo都係一個好選擇。

如果趕住走,咁我就係諗到Revolut

 

FAQ:Revolut是否一間正式的銀行? 有沒有£85,000存款保障?Revolut是否安全? 
 

我自己就覺得始終Revolut唔係High Street Bank,所以我第一次就用TransferWise入左約五百鎊,轉頭都用左百幾鎊啦,旨在用作日常基本消,我不是用來作轉移資產用途。

 

 (B) 為何我離開香前就開戶及申請咭?

 (i) 慳錢:可立刻用"平英鎊"訂嘢;

一開戶口就入英鎊,例如用TransferWise,之後就用張Virtual Debit Card係網上訂嘢 (如一份英鎊的旅遊保險airbnbHeathrow機場接送、如要隔離就係英國超市,如Iceland網上訂嘢食等)直接用英鎊俾錢。

用TransferWise的匯率貼近市價,手續費少過1%,但香港的信用卡一般都mark up 咗1.95%,所以慳左錢。

 

(ii) 即時可用contactless俾錢

可以addVirtual Debit Cardgoogle pay度,咁一到英國就可以即時"喐電話"俾錢除左香港信用卡外,到埗後有另一個contactless的付款方式,確保有用得到的錢”。

英國流行contactless,加上疫情關係就算你唱左現金係手,店舖都未必收。香港張信用卡又唔知嘟唔到,何不直接用英鎊找數呢?

 

(C)要乜嘢去開Revolut?

(i) VPN

  • 我由downloadapp到申請全程都係開著UK VPN
  • 我自己係用Surfshark, 因為從網上資料顯示佢唔係中資,價錢算平,用左幾個月速度唔錯及不限裝置數
 Reference for 中資VPN:https://www.top10vpn.com/free-vpn-app-investigation/

(ii) UK 電話卡

詳情:起行到英國在香港先取得一張英國電話SIM

(iii) UK地址

  • 與airbnb屋主適量後,用airbnb地址
  • ukpostbox street address
  •  (要俾錢的street address,唔係免費個隻plan)

(iv) BNO

 

(D)流程

(I)開戶:其實過程好straight forward,跟住D step去做,基本上都係填番個人資料、英國電話SMS認證、upload passport photo等,之後幾分鐘就approve開左個account

 

(II) 入英:我用TransferWise過數,因為rate靚、快(幾乎即時過數)、新客戶可享CAD800或等值(約HKD5,000)免手續費、我第一筆錢仲用埋香港信用卡過數可賺埋分;只需大約3分鐘,TransferWise就可將你係香港銀行 / 信用卡的港元兌換成英鎊及匯去你的英國銀行戶口 ;

 

(III) 過完數咁account有英鎊後,我就係個app內按幾個制就攞埋張virtual debit card,即時有card no.expire date3-digit code,咁就可以即時online booking時用。仲有記著add咩張咭係apple / google pay,咁一到英國就可以用電話比錢啦!

 

如果你地有咩問題可以係下面留言……………

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

銀行篇(I) - 三間不用UK address proof 可開的英國銀行戶口!人係香港或剛到埗都可開!

銀行篇(II) - 離岸戶口 / 英國戶口 / 兌錢 / 匯錢 – 7條常見問題
https://apolloinuk.blogspot.com/2020/11/ii-7.html

銀行篇(III) - Debit Card和Credit Card有咩唔同?

銀行篇(IV) - TransferWise (TFW)Step by Step教學 - Part A

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

按以下連結以取得相關優惠:

Surfshark (Get 30-day bonus on top)

TransferWise (a free transfer up to 800CAD or equivalent currency)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

實用起行Checklist系列:

"離開香港前行動清單(excel)”及"英國租樓六部曲(excel)"
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬ 

免責聲明:

本人並不是財務專家,亦沒持有任何財務專業資格,以上純粹分享本人睇法和做法,以供大家參考。閣下作出任何財務安排前,應向官方及有關專業人士尋求意見,亦應自行衡量及承擔有關風險。閣下的任何財務安排以引致任何損失或問題(如稅務),本版主及網站並不負責。如閣下有任何睇法、問題、建議,歡迎於以下留言提出。

Comments

  1. 我自己試過Wise Borderless GBP tranfer 去Monzo 都要收charge....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 世上無free lunch, Wise (formerly known as Transferwise) 係要收charge;
      佢匯率貼近市價,手續費少過1%,己經平過香港的信用卡同香港好多的銀行。

      Delete
    2. 岩岩睇多次你的comment,似乎你的意思係點解transfer GBP去英國銀行(Monzo)都要收charge。我無用borderless,其實borderless算唔算係英國銀行?的而且確,一般而言,英國銀行過錢去另一間英國銀行係免費。

      Delete
  2. hello 我想出發英國前開設Revolut 戶口,但我用工作假期VISA, 並沒有BNO, 仍可開設嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔肯定,無試過,但我覺得你可試下。

      你已有正式visa逗留一段時間,銀行應該接受你開戶,不過都係我估,不如你試下啦?

      就算試左唔得都無壞,係咪?

      試完之後,可唔可以係度留言,等其他人都知道得唔得?

      先謝過。

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

銀行篇(I) - 三間不用UK address proof 可開的英國銀行戶口!人係香港或剛到埗都可開!應該點兌錢和匯錢?

銀行篇(II) - 離岸戶口 / 英國戶口 / 兌錢 / 匯錢 – 7條常見問題

我如何處理HK手提電話號碼?收香港SMS + 收香港電話 + 打番香港