新技能解鎖(i) – 焗爐 Oven

初到英國,發覺超市好多平靚正的食物,但問題係好多都係用焗爐整。香港地少人多,老實講有幾多個家庭有焗爐?我Apollo記憶中係香港用焗爐係唔超過三次,所以黎到英國第一次連焗pizza和即食飯都唔識。新技能解鎖後,我心中的疑問和答案如下:

Q1:通常”Cooking Instruction”都會寫要Preheat the oven,但究竟preheat幾多度先夠preheatheat

Ans:經過一輪研究之後,其實preheat的度數 = 煮食的度數,所以如果label 190度,咁咪扭到190度囉。


Q2:要preheat 幾耐?點知幾時已經preheat到某度數?

Ans:通常約10分鐘,有D爐有粒燈,由唔著變著 / 由著變唔著就係preheat夠你扭的度數(packing label建議的度數)了。


Q3:鍚紙可否放焗爐?

Ans:我會放,因為我見D housemate都係放鍚紙係個cooking tray上,焗完後就唔要張鍚紙,亦唔會洗個tray (所以通常唔太乾淨)。這樣不是太環保,或者遲D租到樓有自己oven後,先唔用鍚紙同次次洗個tray

Comments

Popular posts from this blog

銀行篇(I) - 三間不用UK address proof 可開的英國銀行戶口!人係香港或剛到埗都可開!應該點兌錢和匯錢?

銀行篇(II) - 離岸戶口 / 英國戶口 / 兌錢 / 匯錢 – 7條常見問題

我如何處理HK手提電話號碼?收香港SMS + 收香港電話 + 打番香港