在UK做TB Test及Sputum Test(驗痰)

 (Update: 22 Jan 2020)

 


 (i)TB Test

 因為趕住走,所以無係香港做TB Test,結果係London做。其實都好straight forward,唯一要提大家的係

記著去clinic要帶白色backgroundpassport photo”

記著要帶白色backgroundpassport photo”

記著要帶白色backgroundpassport photo”

雖然gov.ukclinic都有講明話要帶passport photo,但我真係唔見有話明一定要白色background。我俾左張藍色background姑娘,佢收左後轉頭同我講其實要白色,跟住仲話:”If you don’t have it, don’t worry, you can walk down to the tube and there is a photo booth.” ,所以大家記著要帶白色backgroundpassport photo”

 

PS(1):當然如果可以係香港做,只需約HKD1,000,但係London做就要£220,價錢係double

PS(2):另外,英國有8間診所可以做,咁如果你唔係附近落腳就煩D

https://www.gov.uk/government/publications/uk-tuberculosis-test-clinics-for-hong-kong-bno/tuberculosis-testing-in-the-uk

 ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

(ii) Sputum Test (俗稱驗痰)

唔知好彩唔好彩,做完TB Test幾日後,醫生打電話來話要做Sputum Test,簡單介紹如下:

價錢:£180

地點:London (Oxford Street)

註:不是原本做TB Test間診所,係原本做TB Test間診所refer我去。

時間:連續三個早上,每次約30-60分鐘

D乜:迫自己吐D痰出來

做完之後:要等最少六星期,因為佢地會觀察你的sample 六星期

 

六星期後咁點?

Sputum Test 證明我個肺無事,順利收到TB Clearance.

  ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

FAQ

Q:點解要問我攞英國地址?

A:我當時問姑娘,姑娘話用來寄番個report / TB clearance 俾我。另外,張TB Clearance 上有寫我的英國地址。

 ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

Q:如果個肺曾經花過,有咩溫馨提示?

A:盡快去做TB test,因為有可能要做Sputum Test,一旦要做Sputum Test,要連續三日去診所,之後仲要等成六星期先有結果。

我個肺曾經花左少少,係London診所做TB test的時候我俾左十年前香港胸肺科專科醫生的醫生紙証明係無事、再俾埋十年前的X-ray和最近的X-ray証明花的地方無改變,而當時係London診所幫我照X rayradiologist對比幾張X-ray後,佢都覺得無問題。

不過…….問題係幾日後醫生打黎話要 “ensure …….not TB…….”,所以穩陣起見都叫我做Sputum Test,唔做唔會簽TB clearance.

 ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

FAQ - 如果係香港做TB Test

Q:如果係香港做TB Test,係咪一定要英國地址?

A:我有朋友係香港做,佢話診所話一定要,因為張form(應該係講緊TB Clearance Form)一定要填。

Q:如果英國只得airbnb地址,咁點?

A:如果張TB Clearance Form無填英國地址,即係資料不齊,咁就算你pass都唔可以比張form你。所以香港診所話a) 一係填住先,遲D再改,b) 一係就遲D補返。

補返英國地址,張form先齊資料,你先可以上香港診所攞番張form

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

實用起行Checklist - ”離開香港前行動清單(excel)”

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

三大熱門文章:

i) 銀行篇(II) - 離岸戶口 / 英國戶口 / 兌錢 / 匯錢 – 7條常見問題

https://apolloinuk.blogspot.com/2020/11/ii-7.html

ii) 起行到英國 – 出發前準備清單 (起行前1日至3個月)

https://www.facebook.com/apolloinuk/posts/125547829312668

iii) 保險篇 – 買咩保險好?點解我唔買香港的旅行保險?

https://www.facebook.com/apolloinuk/posts/141692297698221

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

#利申

#以上是本人的親身經歷

#但不代表任何機構包括政府或醫務所立場

#如有雷同或不同實屬巧合

#如閣下有不同經歷歡迎分享

#請自行factcheck

 

 

Comments

  1. 您好啊,請問一下您是否有同行家人到英國?若有的話您家人也需要Sputum test 嗎?謝謝!

    ReplyDelete
  2. 我有家人同行,但無要求佢地做Sputum Test,就係叫我做。

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

銀行篇(I) - 三間不用UK address proof 可開的英國銀行戶口!人係香港或剛到埗都可開!應該點兌錢和匯錢?

銀行篇(II) - 離岸戶口 / 英國戶口 / 兌錢 / 匯錢 – 7條常見問題

我如何處理HK手提電話號碼?收香港SMS + 收香港電話 + 打番香港